Friday, July 13, 2012

Accidental Art

Beautiful art crosses your way when you least expect it. When I picked up my developed negatives yesterday, I found this gem among the shots. The picture was taken with my new/old analogue Exa camera down in a Berlin underground station. I have no idea whatsoever why it turned out bright yellow but I think it looks awesome. I even think about turning it into a large print. 


Manchmal entdeckt man Kunst, wo man sie nicht erwartet hätte. So geschehen, als ich die entwickelten Fotos meiner neuen/alten Exa Analogkamera abholte. Eines der Bilder, geschossen in einer Berliner Ubahn Sation, ist seltsamerweise komplett gelb. Nach längerer Betrachtung gefiel es mir jedoch so gut, dass ich ernsthaft überlege es nicht als Poster auszudrucken. Unfallkunst, nenne ich sowas. 

Love, 
Lela

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...