Thursday, October 11, 2012

The city through a birds' eye






all pictures via

New York is highly photogenic - we all know that. But my favorite perspective of the city is from above. Some marketing people share this opinion with me and thought of a way to use all the empty space on the concrete streets of the big city to advertise their 'product': biking. bikenyc.com displays funny and thoughtful slogans on New York City streets to get people on their bikes instead of their cars. Great idea - brilliant implementation.  

----------------------------------------------------------------------

New York ist äußerts fotogen - das ist kein Geheimnis. Noch schöner wirds, wenn von oben geknipst wird. Diese Meinung teilen wohl auch einige Marketingleute, die obige Fotos produziert haben, um ihr Produkt anzupreisen: das Fahrradfahren. Bikenyc.com fährt momentan eine Kampagne, von der ich begeistert bin. Warum nicht all die grauen Straßen nutzen, um seine Message unters Volk zu bringen. Großartige Idee - brilliante Umsetzung. 

Love 
Lela

1 comment:

  1. Ich stimme dir zu, eine sehr gute Idee! Und die Umsetzung ohne Frage klasse!
    Grüße, lici

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...