Wednesday, November 14, 2012

Now online: my first jewelry shop

all necklace available at lelaschoen.etsy.com

My first etsy online shop is now open!
I finally put my favorite hobby to good use and sell now my handmade jewelry on lelaschoen.etsy.com. At the moment you can find 13 individual and unique necklaces in my shop but I'm planning on extending my product range very soon.
If you like it, I would be happy if you spread the word

Love,
Lela

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mein erster Etsy Online Shop ist geöffnet!
Ich habe es endlich geschafft, mein Lieblingshobby für was sinnvolles zu gebrauchen; meine handgemachter Schmuck wird jetzt nämlich verkauft. Und zwar in meinem Etsy Shop, den du unter lelaschoen.etsy.com findest. 
Im Moment besteht das Produktportfolio aus 13 hangefertigten Halsketten. Neue Produkte sind aber schon in der Planung. 
Wenn dir gefällt was du siehst, würde es mich sehr freuen, wenn du es mit anderen teilst. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...